Snowfall 3x5: Leon meets up with the OG Skully.
03:23
24,136
Reddit
#Snowfall #ManBoy #Leon

Comments
  • Who??????
    Who??????

    Question manboy shoots up skullys spot right? At the end thats him in the car smiling at jerome and then skully and his crew came out now is this beef over money or beef over sets is manboy a crip obviously skully a blood im just waiting on season 4 to explain that scene more because it was a fucked up scene but more importantly i want to know why manboy grew balls of sudden and thought he could fuck with a psycho like skully when he was the one to tell every one to be cool when going into his spot in this scene

    • Who??????
      Who??????

      Idris yea thats what i figured i doubt they would make a dream sequence that emotional and it not go forward into the next season

    • Idris
      Idris

      Wait actually now that I look back on it that couldn’t have been a dream sequence because Franklin woke up out ice bath with the wounds from the guns shots and when his parents went to have the meeting the unc girlfriend was talking about gang wars etc so this may have actually just happened while franklin was recovering

  • El chapo 3
    El chapo 3

    When i first seen him i didnt think he was that crazy. Then he opened the bathroom and yea

  • Derrick McRae
    Derrick McRae

    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ lmao did this mofo take some drugs to the ear hahaha and Fat Backs reaction was priceless then this fool came out thrusting after pistol whipping a fool

  • krlm2280
    krlm2280

    This is like a real life GTA scene glad to see bonds back on tv

  • Kruega DiorVEVO
    Kruega DiorVEVO

    OG Skully killed this Scene

  • Tony Brasi
    Tony Brasi

    Them bloods is crazy asf πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • JaTorean Kegler
    JaTorean Kegler

    This my show like a mf

  • Beans Boston
    Beans Boston

    I love this show!

  • zaydayz watkins
    zaydayz watkins

    Darby Dixon’s

  • nicolas solis
    nicolas solis

    Is that Stacy from the wood ???

    • Braze The Daze
      Braze The Daze

      He also came out on " imperial dreams "movie based on the nickerdon gardens bounty hunter bl112ds

    • Kimberly Washington
      Kimberly Washington

      Life will get all of us if we aren’t rooted. He had gotten the role of Antione Fisher. There was a party at his aunts home and he was in an altercation with her boyfriend. There was a fight and stabbing. He ended up doing 10 years and so much got the best of him. It’s hard to make a comeback when you’ve had a major setback especially in the industry. He’s trying though- thank God for second chances. I’m a PROUD COUSIN! Even God can take shyt and use it!

    • Derrick McRae
      Derrick McRae

      He looks like shit now life got some of the best of this nigga but I’m glad he got this role tho

    • Air Teck
      Air Teck

      Yeap...

  • Neal Mcbeal
    Neal Mcbeal

    bruh wasn't even talking lmao

  • do dirty
    do dirty

    The acting in this scene is phenomenal.

  • Eddie LM
    Eddie LM

    <a href="#" class="seekto" data-time="154">2:34</a> Manboy gave that look like "Told you this fool was crazy."

  • Payton G
    Payton G

    Hardest Scene On Season 3

    • Payton G
      Payton G

      Who?????? So Many Memorable Moments, This Scene, ManBoy Pushing Bo Through The Door, Franklin Shooting Andre In His Own House, Franklin Finding Mel In The Crack House, Leon Protecting His Projects From Livon & Dejon, Leon Beating Bootsy Ass In ManBoy Cook House, Great Writing & Acting As Well

    • Who??????
      Who??????

      For me its when they shot up skullys spot while playing blood on the leaves that scene was cold not cool just sad because it showed what is to come and it showed how the 80s got to be so violent

    • Payton G
      Payton G

      Loftus Blake That One Tough Too, Either Or IMO

    • Loftus Blake
      Loftus Blake

      Franklin checking leon is

  • Chicadee901
    Chicadee901

    The look on Manboy and Leon face when Skully started dancing almost took me outπŸ˜‚

  • cwm662
    cwm662

    Snowfall is the shit!....that other show...πŸ‘Ž

  • Charles Johnson
    Charles Johnson

    EGYPT ... EGYPT .... πŸ‡ͺπŸ‡¬ .... πŸ‡ͺπŸ‡¬ ....

  • Mike G.
    Mike G.

    Lmao πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ he pistol whooped him then started cabbage patching πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Josh Nelson
    Josh Nelson

    <a href="#" class="seekto" data-time="94">1:34</a> Manboy: " Cuz this that killer killer,"

  • kenneth hawkins
    kenneth hawkins

    What song is that....

    • Air Teck
      Air Teck

      Egyptian Lover...

  • Mighty Child
    Mighty Child

    Best song everπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • Robbin Greer
    Robbin Greer

    Check out the dance he is clowningπŸ˜†

  • Bee
    Bee

    I binged the last 3 seasons and this is the scene I have on repeat...SMH!!! 🀣🀣🀣

    • D Shoota
      D Shoota

      I just binged the whole 3 seasons and now I'm stuck. Idk what to do i hope season 4 comes sooner than later..

    • WildHector
      WildHector

      @Sem Alvarez ussofts.info/hd/video/o4rardy7uqu8moY Teen Machine Rap by Teen Machine

    • Derrick McRae
      Derrick McRae

      Lmao that fucker took some shit to the ear πŸ˜‚ I never seen that before and Fat back reaction that shit took me

    • Bee
      Bee

      @Sem Alvarez I dont, but will have to look into it!

    • Sem Alvarez
      Sem Alvarez

      Do you know the name of the song they were playing when the trap house was raided

  • Josh Nelson
    Josh Nelson

    What's the name of that song

    • Air Teck
      Air Teck

      Egyptian Lover.

  • Shot Calla T
    Shot Calla T

    I used this video for my review of season 3, check it out! www.inarealway.com/blogtv

  • Bee
    Bee

    One of the best scenes.....!!!

  • tee lovee
    tee lovee

    I started dancing w. him too! πŸ˜‚πŸ˜‚

    • King Moe
      King Moe

      tee lovee πŸ˜…

    • arsenio Smith
      arsenio Smith

      Lmao

  • aristotletheskull
    aristotletheskull

    When Skully came out dancing at (<a href="#" class="seekto" data-time="174">2:54</a>) I was on the floo not the floor, cryingπŸ˜‚ He was hitting that sh*t hard as hell πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚ Man Boy and Leon looks said it all..."Man we locked in here with this crazy ass dude 😢"

    • JaTorean Kegler
      JaTorean Kegler

      aristotletheskull yep πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • byron dejuan
    byron dejuan

    Man boy was ahead of his time

    • Neil542
      Neil542

      He was a man before he was a boy lmao

    • Your Average Joe 2
      Your Average Joe 2

      ?

  • JrRosales100
    JrRosales100

    ^_^

  • JrRosales100
    JrRosales100

    :)

  • Abdol Daneshinia
    Abdol Daneshinia

    Crenshaw Mafia, that was basically the hood they we're in

    • M.O.E Blitz Gang
      M.O.E Blitz Gang

      @lyfe 1zruff 80

    • QueenSheba27
      QueenSheba27

      @lyfe 1zruff All this!

    • lyfe 1zruff
      lyfe 1zruff

      true but that's 1984 so he was most likely a OG from the Inglewood families..Crenshaw mafia was founded by a group of Inglewood family bloods in 1981

  • ToaxnHoldem
    ToaxnHoldem

    Its just like me me yelling at my fire alarm

  • Steve Turowski
    Steve Turowski

    Manboy head bobbing πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    • velocgee
      velocgee

      Yeah like β€˜let me just groove along and bounce up out of here, fast’ 😁

    • JustAGuy FromJersey
      JustAGuy FromJersey

      @Aj H. that's exactly what I was thinking lol

    • Trey Nelson
      Trey Nelson

      @Edwin Zepeda not a damn sign from leon.

    • Edwin Zepeda
      Edwin Zepeda

      @Aj H. ayee thats very true esa, i didnt notice that until you told me. And also, its very revealing about his character too. Check out leon and tell me if you see a difference.

    • lyfe 1zruff
      lyfe 1zruff

      @Aj H. yea I had to watch the scene again, I see what you mean

  • Ray Williams
    Ray Williams

    Didn't notice this until the finale, Skully is wearing red and has blood on his face. Symbolic that he is a blood

    • M.O.E Blitz Gang
      M.O.E Blitz Gang

      @Henry Moore NIGGA WHAT LMAO WHERE?

    • M.O.E Blitz Gang
      M.O.E Blitz Gang

      @Joe A No They Went To Inglewood That's A All Damu City

    • Braze The Daze
      Braze The Daze

      This my big homie Sleepy swan aka Deandre bonds He played stacy in the wood as a Inglewood family blood , but in fact hes from the East side of south central Los Angeles from my hood on 85th and central Him baron davis David fizdale Cypress hill Melow man ace are from family swan bloods And princess Meghan markle was born and raised here as well and got family from the setπŸ’―πŸ’―

    • Little Demon 18
      Little Demon 18

      @Dr. Manhattan handfull of rip sets like imperial village, raymond ave, but the black hoods are mostly slobs

    • Henry Moore
      Henry Moore

      @Dr. Manhattan naw to be honest some of the hardest and biggest crip hoods was in Inglewood. Especially in the 1980s. I live in LA and I call Inglewood Inglehood. Lol

  • MENZII
    MENZII

    skully is a blood and ManBoy is a crip

    • lyfe 1zruff
      lyfe 1zruff

      @Carrot Rob Schinder skully is a og which would make him inglewood family..crenshaw mafia branched off from the inglewood family starting their own set in 1981..skully too old to be crenshaw mafia

    • lyfe 1zruff
      lyfe 1zruff

      @Dale Traverso good point

    • Dale Traverso
      Dale Traverso

      @lyfe 1zruff With Franklin recovering, Jerome went to the Bottoms to negotiate with Skully maybe and found him at war with Manboy which explains why Skully ain't shoot him.I also dont think that was a dream cause why would any of them imagine Manboy and Skully not getting along?

    • Henry Moore
      Henry Moore

      @No Cookie Cutting Douglas real talk youngers back the making 3 to 5 k a week selling rock hell... why not drop 2gs on a mac 10 or uzi.lol

    • Henry Moore
      Henry Moore

      @Ray Williams naww fool he been a blood lol

  • KENNY J
    KENNY J

    Yo i love this nigga.. Nd he blood

  • Jonathan Sanchezp
    Jonathan Sanchezp

    Great scene lol

  • J Brown
    J Brown

    Song?

    • Roland Boss
      Roland Boss

      80s tracks were tight af.

    • Sodaveli
      Sodaveli

      The Egyptian Lover - Egypt, Egypt

Next